tak for svar

brevkassespørgsmål

tak for svar

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej Henriette! Du gav mig det her svar da jeg skrev ind: http://www.cyberhus.dk/node/12474

 Jeg var glad for svaret. Min mor kan jeg dog ikke snakke om den slags ting, men jeg fulgte dit råd om en gravid-test. Jeg fik en veninde med mig på apoteket, og hun hjalp mig. Jeg er heldigvis ikke gravid. Jeg har stadig min kæreste, men den anden dag ville han igen have mine bukser af, men jeg har gjort det klart at jeg ikke vil foreløbig. Jeg tror han forstod det. Men attså tak for svar. Hilsen den tidligere bekymrede.

Svar:

Hej tidligere bekymrede pige,

Det er dejligt at høre fra dig igen og det er godt at høre at du kunne bruge mit svar.

Super at du har fået taget en graviditetstest og at den var negativ.

Jeg synes det er dejligt at du og din kæreste stadig er sammen, og det er rigtig godt at du holder fast på dig selv og hvad du vil og ikke vil.

Held og lykke i fremtiden!

De bedste hilsener,

Henriette.