Tør ikke købe dildo, hvad skal jeg så bruge?

brevkassespørgsmål

Tør ikke købe dildo, hvad skal jeg så bruge?

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Jeg er 14 år og tør ikke købe en dildo i en butik eller på internettet, hvad kan jeg så bruge til at onanere mig meg?

Svar:

Hejsa.

Det er dejligt at høre at du har lyst til at lege med dig selv. Du kan altid bruge dine fingre til at stimmulere dig selv med. Du kan også bruge en grundigt vasket gulerod, en ren agurk eller et stearinlys med et kondom på som dildo.

Du kan også stimmulere din klitoris med dine fingre. Som kan være ganske dejligt. Sørg for du er godt "våd".

Sommerhilsner Mette M