Tænker på sex mv

brevkassespørgsmål

Tænker på sex mv

brevkassespørgsmål af
Anonym
22 år
Oprettet 7 år 2 måneder siden

Hej

Jeg vågner op mange gange om ugen og er meget liderlig. Jeg forstår det ikke. Jeg tænker meget på sex men jeg er jo en pige?!?!

Svar:

Hej med dig

Jeg tænker at det du oplever er fuldstændig normalt. Nogle har måske stadig den opfattelse, at piger ikke tænker på sex, eller kun gør det meget lidt.
Jeg tror mest det handler om at nogle mennesker har en holdning til at piger skal være "pæne" og ikke være så seksuelle væsner som drenge. Men det passer altså ikke.

Piger er fundstændig lige så interesseret i lyst og sex som drenge er, og det er fuldstændig naturligt at du drømmer om sex, og bliver liderlig. Jeg tænker egentlig bare det er et udtryk for at du har en helt almindelig og sund seksuel lyst.

Mange hilsner
Niels-Christian