Tændt=mere udflåd?

brevkassespørgsmål

Tændt=mere udflåd?

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 13 år 1 måned siden

Hej! :) Jeg kom til at tænke på følgende: Begynder en pige at producere mere udflåd hvis hun ser en dreng hun tænder på? Mvh. Sofie

Svar:

Kære Sofie.

Det er dejligt du stiller dit spørgsmål i cyberhus, tak for det.

Når en pige bliver ophidset og tændt på en dreng producere hun ofte mere slim end normalt (udflåd) en klar sej væske som fungerer som glidecreme. Nogen piger producere meget, andre mindre.

Hvis dit udflåd lugter grimt eller virker betændt (gult / grønt) kan der være betændelse, så skal man kontakte sin læge.

Hilsen Mette.