Tænder på voldtægt.

brevkassespørgsmål

Tænder på voldtægt.

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 7 år 8 måneder siden

Som i kan se i titlen, tænder jeg på voldtægt.

Men vil altså lige understrege at jeg ALDRIG kunne finde på selv at voldtage en, og jeg synes det er en FORFÆRDELIG ting at gøre.

Har aldrig fortalt det til nogen. Ved ikke helt hvad mit spørgsmål er.. Nok bare om det er 'normalt'? Jeg er selv virkelig irriteret over det, men med tiden kan jeg vel godt blive tændt af piger eller drenge?

Svar:

Hej Dreng 13 år,

Det at tænde på voldtægt er helt normalt, og en seksuel fantasi for mange mennesker. Det er netop ideen med en fantasi, at den aldrig bliver til virkelighed, men blot er nogle tanker eller en opstillet situation som vi tænder på. Det at ville voldtages eller voldtage andre, er en af de mest almindelige fantasier som mange går rundt med, på lige fod med det at ville have en trekant, eller være sammen med en fra det samme køn. Du har intet at bekymre dig over, da det er fuldstændig normalt at gå med disse tanker, og som du jo selv siger, så kunne du aldrig finde på at gøre det, da du ved det er en forfærdelig ting at gøre.

Mit råd til dig er at blive ved med at udforske dine fantasier, og at du ikke skal skamme dig eller frygte for det du tænker, da det kun er fantasier og tanker. I fremtiden kan du måske finde en kæreste som deler din fantasi om voldtægt, og udføre et rollespil hvor I afprøver noget der kunne minde om en voldtægt, og se om det er noget for jer.

Skulle du have flere spørgsmål eller gerne vil vide mere, er du naturligvis velkommen til at skrive ind til os en anden gang.

De bedste hilsner, Torben

Torbens billede
Torben fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål