Tænder på ældre kvinder

brevkassespørgsmål

Tænder på ældre kvinder

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej jeg tænder på ældre kvinder (cougars) er det normalt og hvor kan jeg finde dem henne? :)

Svar:

Hej du,

Da du ikke skriver en specifik alder, er jeg lidt usikker på præcis hvad du mener med "ældre kvinder". Hvis du mener kvinder på cirka 20-40 år, er det helt normalt, hvorimod det ikke er så normalt - men stadig helt i orden - hvis det drejer sig om kvinder i 70'erne.

Jeg kan ikke anvise dig nogle specielle steder, hvor du kan finde disse kvinder.

Jeg vil gerne sige til dig, at det er med ældre kvinder, som med de fleste piger på din egen alder, når det handler om at skabe kontakt. De har selvfølgelig mere livserfaring og har oplevet flere ting, men i bund og grund handler det også her om at være sød og charmerende, og om den rigtige kemi mellem mennesker.

Held og lykke ;-)

Venlig hilsen

Lærke