tænder på...

brevkassespørgsmål

tænder på...

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 14 år 1 måned siden

hej brevkasse .. jeg tænder på nogen ret mærkeligt.. jeg tænder på at være kneblet, bundet, bastet. fuldstædig hjælpeløs. jeg tænder på at have bind for øjnene og at det er fyrene der 100 % kontrol. virkelig. det er lidt pinligt :i er det normalt? hvordan skull jeg nogensinde fortælle en sexpartner at han bare skal binde mig osv? hvordan snakker man i det hele taget om sex? "hey skat, jeg vil egentlig gerne tages bagfra et par minutter, så vil jeg gerne ride dig og jeg vil gerne ha bind for i øjnene, under hele akten" det virker bare så pinligt! hvordan åbner man en samtale om sex med sin kæreste? desuden er det som om jeg finder store bryster mere interessant end en en stor pik? hvorfor? er jeg bare lidt smålesbisk? det skal lige siges at jeg er jomfru. hilsen S

Svar:

Hej S

Det er nogle rigtig gode spørgsmål du har, og man kan nemt komme til at føle sig mærkelig eller unormal, hvis man har nogle lyster der ikke er i alle hollywoodfilmene...

Som jeg ser dit spørgsmål, er det delt op i tre del 1) Om din lyst er normal 2) hvordan man taler om sex og 3) om din sexualitet.

1) Alle har forskellige lyster, og det at kunne overgive kontrol i en eller anden grad er ganske normalt. Hvad enten det er bind for øjnene, håndjern eller noget andet. Det kan også være en rigtig god oplevelse, hvis det er noget du udlever med en du stoler på. Hvis du, når alt kommer til alt, ikke har lyst til at udleve det, er det også normalt. Man kan sagtens fantasere om noget man egentlig ikke har lyst til at prøve.

2) Der er mange muligheder for at komme til at snakke om sex og det er en rigtig god ide at gøre. Både for din egen skyld, men også for din partners. Det kan godt være lidt underligt de første par gange, men så vender man sig til det og så kan det faktisk være meget skægt.

Du kan også tage det op, hvis I ser en film, hvor der er nogle interessante scener, så spørge om han ikke kunne tænke sig at prøve sådan noget. Du kan fortælle, at du har læst en bog hvor helten og heltinden gjorde sådan og sådan, og om ikke også I kunne det. Eller du kunne gøre det til en del af legen. Hvisk ham i øret hvad du godt kunne tænke han gør ved dig.

3) Du er 15 og det betyder at du er ved at forme dig selv og finde ud af hvad du godt kan li og hvad du ikke kan li. Det gælder også din seksualitet. Det betyder også at du ikke nødvendigvis er til piger, bare fordi du synes bryster er mere interessante end en pik.

At du er jomfru ændrer ikke rigtigt noget ved noget af det jeg har skrevet om, men jeg vil sige at det som regel er rart at kende sin partner godt før man beder ham om at binde sig eller lænke sig, det kan godt være noget grænseoverskridende for begge parter.

Jeg håber du kan bruge det til noget, du er altid velkommen til at skrive igen.

Med Venlig Hilsen
-Sune