Tænde på pleje søster
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hvorfor tænder jeg meget på piger der laver saksen? Og når de for sprøjte orgasme?
hvorfor føles det dejligt når jeg drømmer om at jeg har sex med en pige? Og vil vildt gerne drømme mere om sex. Hvordan kan drømmer mere om sex, for det føles virkeligt.
Når jeg ser min pleje søster gå rundt nøgen for jeg stiv pik og fantasere drømme om mig og hende det har porno sex. Hvorfor går jeg det?

Svar:
Hej med dig
Sikke en masse spørgsmål du har. Jeg vil gøre mit bedste for at svare på dem.
Først og fremmest tænker jeg at det er helt normalt at du tænder på piger der laver saksen og piger der får sprøjteorgasme. Jeg forestiller mig at pigerne i begge tilfælde er meget ophidsede og i forhold til sprøjteorgasmen, nok også tilfredsstillet seksuelt på en måde som er mere sjælden end en typisk orgasme. Når det så er sagt, så tænker jeg at du nok har set det i porno? Og der skal du jo lige huske at det netop er designet til at være frækt og lokkende. Så det er netop designet til at få mænd (eller drenge) til at tænde på det. Derfor er det også godt at huske at sex i virkeligheden ikke bliver præcis som du har set det i pornovideoerne - og det er også ok.
De fleste af os har sexdrømme, og som du selv skriver, så kan de være virkelig dejlige og føles helt rigtige. Særligt i teenageårene vil man som dreng (og pige) være mere optaget af sex, og derfor vil ens underbevidsthed også producere mere af den slags materiale i ens drømme. Jeg tror desværre ikke at der er noget du kan gøre for at styre det, men du kan jo prøve at fantasere om sex lige inden du skal sove. Så øger du måske chancerne for at du får seksuelle drømme.
Sidst men ikke mindst, så er der ikke noget i vejen med at du tænder på din plejesøster. Som allerede sagt, så fylder sex ret meget i dit hoved, og derfor vil du nok opleve at få seksuelle fantasier om mange forskellige piger/kvinder i dit liv. Det kan også være en lærer, en vens søster eller en pige fra skolen. Det er der ikke noget mærkeligt i - jeg tænker bare at du måske skal vælge at holde tankerne for dig selv, fordi det hurtigt kan blive meget akavet hvis du fortæller om det. Det er helt ok at have tanker - du er i stand til at tænke alt det som du har ord til - men der er forskel på tanker og handlinger. Det tænker jeg at du allerede ved, men jeg vil lige gentage at du altså ikke behøver at handle på tankerne, bare fordi de er der. Hvis du synes det er træls at have de tanker, kan du eventuelt spørge din plejesøster om hun ikke godt vil stoppe med at gå nøgen rundt mens du er der.
Så er der vist kun tilbage at sige: hyg dig og nyd at udforske din seksualitet og dine fantasier.
Venlig Hilsen
Signe