Sædafgang
brevkassespørgsmål af
Anonym
21 år
Hej alle i Brevkassen. Jeg har lige et spørgsmål vedr. Min fyr, vil lige sige at jeg elsker når min fyr kommer i munden på mig, eller når han sprøjter ud over mine bryster. Vi dyrker ikke sex så tit som mange gør da han er langturschufør. Men når vi gør det, så sprøjter han fint, men kun een gang og det er meget meget tyk og helt hvidt. vores spørgsmål er: Kan vi gøre noget for at spermen bliver tyndere, evt. Via mad eller væske. Ved ikke om jeg er sær, men elsker når jeg kan se og mærke når den går af. Håber i kan hjælpe, da det fylder os mere. Mange hilsner R

Svar:
Hej med dig R
Det er et rigtig godt spørgsmål du stiller, men jeg tror desværre ikke der er så meget i kan gøre. Smagen på sæd kan ændre sig, efter hvad man spiser. Men hvor meget man kommer, farven og tykkelsen på hans sæd, er meget biologisk bestemt.
Hans sæd kan dog blive tyndere, hvis han kommer noget mere. Men der er nok en bivirkning ved han kommer mere og det er, at der nok ikke vil være lige så meget kraft på, når han kommer.
Jeg vil også lige sige, jeg ikke syntes du er sær. For det er meget normalt man tænder på, at den anden nyder det man gør ved en. Når du så kan mærke han kommer, kan man jo sige du kan føle, den nydelse du er med til og give ham. Men da i ikke kan gøre så meget ved hans sæd, kan i måske finde andre måder du kan få den nydelse. Måske hvis han siger til, når han ikke kan holde sig længere og sprøjter op i dig. Ved ikke om det måske kan hjælpe jer, men i kan jo prøve og se om det kan hjælpe dig til den følelse du elsker.
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw