sædafgang?
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej brevkasse.
Her forleden dag kiggede jeg i mine underbukser og så en lille hvid, størknet klat.
Det lignede egentlig mest bare en klat tandpasta, men det lugtede meget skarpt.
Kan det måske ha' været min første sædafgang?
Kh

Svar:
Hej med dig
Det er godt at du skriver, når der er noget du er lidt usikker på i forhold til din krop. Det kan være svært at sige om det er det ene eller det andet, men det kunne godt være en sædafgang. Det er ihvertfald meget almindeligt at drenge på din alder kan have sæd i underbukserne, også selvom man ikke har været tændt. Du kan læse lidt mere om sæd og andre ting man støder på i puberteten på Sexlinien's hjemmeside.
God sommer.
Venlig hilsen Marianne