Sæd slugning

brevkassespørgsmål

Sæd slugning

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 9 år 8 måneder siden

Hej Cyberhus

Forleden dag var jeg sammen med en af mine drenge venner. Vi så en fræk film, hvor de slugte sæd. Jeg spurgte ham og det var farligt at sluge sæd. Og det mente han at det ikke var. Og lige pludsedelig fik han overtalt mig til at sluge hans sæd i en kop. Han begyndte at give mig finger men jeg havde ikke lyst. Er det farligt eller forkert hjælp!

Svar:

Hej med dig

Det er ikke farligt at sluge sæd og hvis man kan lide det er det helt i orden. Det eneste der kan gøre at der kunne ske noget ved det, er hvis man har en kønssygdom, for så kan det godt smitte ved at man sluger sæd. Men man kan kun få sexsygdomme, hvis man har haft sex med andre og hvis din ven ikke har haft det, så er der ingen risiko.

Når du skriver at du ikke havde lyst til at sluge sæd eller få finger og spørger om det er forkert, så tænker jeg faktisk at ja det er det. Det er ikke forkert at du har gjort det, men at din ven overtalte dig til noget du ikke havde lyst til. Det er helt normalt at eksperimentere med ens seksualitet - det er noget de fleste unge gør. Men hvis man føler at ens grænser bliver overtrådt eller der er nogen der gør noget man ikke har lyst til, så er det forkert det de gør. Hvis du ikke har lyst til at det skal ske igen, så synes jeg at du skal fortælle din ven at du ikke kunne lide det der skete.

Jeg håber det var svar på dine spørgsmål.

Venlig hilsen Marianne