Syg.. ?

brevkassespørgsmål

Syg.. ?

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

Hej cyberhus :D .. I det sidste stykke tid har jeg måske haft udflåd.. Men mit spørgsmål er, om udflåd kan tørre ud i underbukserne og blive klørende .. ?

Svar:

Hej pige, 12 år

Tusind tak for dit spørgsmål.

Ja, udflåd kan godt tørre ud i underbukserne og det kan godt komme til at klø når det gør det. Alle piger har udflåd og almindeligt, sundt udflåd er hvidt eller gennemsigtig, måske en anelse gulligt. Hvis det bliver klumpet eller grønligt skal du gå til læge fordi det kan være svamp.

Når du vasker dig for neden er det vigtigt at du ikke bruger sæbe. Almindeligt vand er nok. Skulle du få brug for sæbe skal det være intimsæbe som er lavet til at vaske sig for neden med, og du skal ikke bruge det for tit. Det kan nemlig også få det til at klø.

Jeg håber det var svar nok. Ellers så skriv igen!

De beste hilsener,

Henriette.