Svider
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej!
Jeg har ondt i pikken fordi den er tør og så ryger det af og svider.
er der noget jeg kan gøre eller skal jeg bare vente?

Svar:
Hej med dig..
Godt du lige skriver, men desværre kan jeg ikke svare dig, fordi jeg synes det kræver at en læge ser på det. Din pik skal ikke gøre ondt, fordi den er tør og det skal ikke svie eller noget der ryger af. Sådet er vigtigt du går til læge med det... Få fat i din mor og far, og sig til dem, at der er noget med pikken, som ikke er helt okay og at du nok skal have ringet til lægen, så kan de hjælpe dig med at få det gjort.
Og hvis du tænker, at det er pinligt eller svært at gå til læge med sådan noget, så har lige lyst til at fortælle dig, at din læge er vant til at undersøge sådan nogle ting. Tænkte det måske kunne være rart for dig at vide :)
Hej igen
Venlig hilsen
Erroll