svagt????

brevkassespørgsmål

svagt????

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

hej jeg er 14 år og er en ikke så stærk dreng. jeg bliver mobbet ret meget i skolen med at jeg er så svag specielt af pigerne. jeg har heller ikke nogen venner så jeg har ikke nogen jeg kan støtte mig til. vi var så på lejr med klassen og vi sov i telt. jeg sov alene i et telt, så en nat kom nogen af pigerne ind i mit telt og begyndte at hive mit tøj af. efter begyndte at voldtage mig. jeg er jo ikke så stærk så jeg kunne ikke kæmpe imod. jeg har det ikke ret godt med det og jeg tør ikke sige det til mine forældre og jeg har jo ikke nogen venner at sige det til. hvad skal jeg gøre hilsen Christian

Svar:

Hej Christian

Det lyder som en rigtig voldsom oplevelse du har haft, og jeg synes selvfølgelig slet ikke det er i orden at pigerne har behandlet dig sådan. For at du kan få det bedst mulige svar har jeg sendt dit spørgsmål over i brevkassen "Når det gør ondt inderst inde" hvor du snart kan finde svar.

Venlig hilsen Mie