Sutte den af!
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej jeg er en dreng på 13 og jeg har virkelig lyst til at sutte pik på drenge men jeg ved ikke hvordan jeg skal komme i gang fordi at jeg tror ikke på at nogen fra min årgang er biseksuelle (som jeg er blevet enig med mig selv om at jeg er) hvad gør jeg?

Svar:
Hej dreng 13 år.
Tak for din mail til cyberhus.
Det kan være svært at se på folk hvilken seksualitet de har, så jeg kan godt forstå, at du ikke rigtigt ved hvad du skal gøre i forhold til, at du virkelig har lyst til at sutte pik på drenge. Man kan sagtens have lyst til og være nysgerrig i forhold til sit eget køn uden at være biseksuel. Når man er teenager er man i gang med at udvikle sin seksualitet. Man sammenligner sig selv med andre og som en del af det kan man være facineret af sit eget køn.
Jeg tror, at du må gå meget forsigtigt til værks. Lytte til hvad de andre drenge siger. Måske kunne du fortælle din bedste kammerat at du kender en´ (du behøver jo ikke fortælle ham at det er dig selv det handler om) om har lyst til at sutte pik - se hans reaktion og få en snak med ham. Spørg ham hvad han synes "han" skal gøre. Prøv dig forsigtigt frem. Jeg ved at nogle drenge onanerer sammen og at det er en naturlig del af den seksuele udvikling for nogen.
Jeg håber du kan bruge mit svar. Ellers er der åben på vores chat, hvor du kan tale med en voksen, som er vant til at tale om disse ting.
Hilsen Mette.