sut pik hjælp!

brevkassespørgsmål

sut pik hjælp!

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Oprettet 9 år 6 måneder siden

hej jeg er en pige på 17 år.
jeg har det problem at jeg ikke kan tage min kærestes pik til roden og det er jeg meget ked af.
vi har snart halvårs dag og vil gerne give ham en god overraskelse ved at tage hans pik til roden.
har i nogle gode råd til hvordan jeg kan lære det?

mvh. mig :-)

Svar:

Hej med dig.

Først vil jeg gerne starte med at sige, at det er rigtig sødt af dig, at tænke så meget på din kæreste - og derfor også gerne vil gøre ham glad. Det kan jeg sagtens forstå. Det lyder til at i har det rigtig godt.

I forhold til hvordan du skal give din kæreste et godt blowjob, vil jeg gerne henvise dig til denne side. Det er en side der omhandler alt om sex. I forhold til blowjobbet, kan jeg sagtens forstå, at det går dig rigtig meget på når det ikke lykkes. Det er aldrig rart, når det man gerne vil ikke lykkes. Jeg tænker, at det kan være en rigtig god idé hvis i begge taler åbent om hvad i har lyst til. Det vil måske give jer en bedre mulighed for at arbejde sammen om, at give ham det bedst mulige blowjob, og samtidig skabe en tryghed som ofte gør, at det bliver meget lettere for begge parter at udfolde sig. Når der er tale om seksuelle ting, så er det vigtigt, at man kun gør det, man har lyst til. Derfor er det vigtigt, at du mærker godt efter nede i maven, om det er noget du har lyst til - om du gør det for din kærestes skyld - eller om det er noget du også selv har lyst til. Når man selv har lyst, føles det ofte meget bedre. Tilsidst vil jeg gerne sige, at det altid er en rigtig god ting i et forhold, at man taler sammen om hvad man godt kan lide samt ikke kan lide. Det kan være, at han sætter pris på en masse andre ting, du så evt kunne forkæle ham med i stedet hvis blowjobbet ikke lykkes. Og omvendt kan du også fortælle ham, hvad du sætter pris på.

Jeg håber meget, at du kan bruge mit svar til noget. Jeg er sikker på, at du nok skal finde ud af det.

Bedste hilsner fra Iben.