Størrelse
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Jeg er en dreng på 13 år, og ville bare spørge om hvilken pikstørrelse der er mest normalt når man er 13. Jeg ved det er forskelligt men hva tror du/i Min er nemlig: ca. 17cm. Lang, ca. 4 cm tyk og omkreds er ca. 12,5. Hvad størrelsesgrad er det cirka? (lille stor mellem?)

Svar:
Hej med dig...
Der er rigtig mange drenge der tænker meget på om deres pik er stor eller lille, så det er fint du skriver..
Som du nok allerede ved, er der rigtig meget forskel på størrelse og form, og man kan ikke rigtig sige hvad der er normalt, stor og lille... men jeg fandt alligevel en artikel her fra sexlinien.dk som giver lidt af svaret på dit spørgsmål..
De mål du skriver her ligger lidt over middel, i følge de tal de skriver der.:)
Venlig hilsen
Erroll