Størrelse

brevkassespørgsmål

Størrelse

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

Hej jeg ved godt gennemsnittet er fra 10 til 20 cm eller sådan noget men er der en pige der kan svare på om 18 cm er lille eller stort eller hvad det er når man er 16 ?

Svar:

Hej Anoynm

Nu skriver du ikke nogle steder, om det er fortænder, tæer, næsehår eller noget helt andet du spørger om. Men jeg tillader mig at komme med et vildt gæt og sig eat det nok er længden på penis du spørger om.

Og hvis det er det, så er svaret ganske enkelt. En gennemsnitlig fuldt udvokset dansk penis er mellem 12-18 cm lang. Det vil sige at 18 cm er i den store ende af hvad der er normalt. Nogen fyres penis udvokser tidligt...andres er lidt længere om at "nå i mål", så om den kommer til at vokse mere er umuligt at sige noget klogt om.

Men det korte af det lange er; Den er helt normal, og lige som den skal være.

Venlig hilsen
Marianne

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål