Størrelse

brevkassespørgsmål

Størrelse

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

Dav Cyberhus jeg vil bare gerne vide om en ting :) altså min penis er meget lille og jeg synes ikke den er blevet den mindste smule større siden jeg var... pas meget lille og jeg er meget bange for at den aldrig vokser :I!.....

Svar:

Hej med dig.

Jeg kan godt forstå, du er bekymret for, om din penis aldrig begynder at vokse. Det er godt, du skriver ind til os med dine tanker.

Det er helt normalt, hvis din penis ikke er begyndt vokse endnu. Normalt begynder penis at vokse, når man er mellem 10 og 15 år, og er færdig med at vokse når man er mellem 18 og 21 år. Derfor kan du tage det helt roligt, den skal nok begynde at vokse på et tidspunkt.

Venlig hilsen

Tanne