Støre
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej jeg ved godt det er et lidt syred soørgsmål men, hvordan gør man sin penis støre? Fordi mine venner går rundt og siger for sjovt jeg har en lille penis (Selv om jeg syntes den er stor nok) de har set den når vi går i bad til idræt, Hvis i ved det så svar på det her spørgsmål :)

Svar:
Kære dreng 13 år
Jeg synes virkelig ikke at det er et syret spørgsmål.
Der findes ingen metoder til at gøre penis større som er lægeligt dokumenteret og anerkendt, istedet skal du være glad for din penis som den er.
Som du selv skriver, synes du ikke at den er for lille, så er den heller ikke for lille. Det er ikke størrelsen der har betydning.
Du er stadig i puberteten, så pungen, penis og testiklerne vokser stadigvæk.
at være sexet sidder mellem ørerne og ikke mellem benene.
Venlig Hilsen
Sascha