Stuck in the middle 2

brevkassespørgsmål

Stuck in the middle 2

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år

Hejsa brevkasse jeg har skrevet det her spørgsmål før, men da jeg ligesom

ikke fik svar på det jeg mangler at få svar på skriver jeg igen: Kære brevkasse, nu står jeg i denne elendige situation at jeg i starten af efteråret fik et nyt job og mødte den sødste og sjoveste fyr der.

Han er stoppet nu, da han er blevet for gammel til at arbejde der, vi snakker sammen og er venner. MEN han er en player og til fester lægger han op til ALLE piger.

Dog skriver han altid til mig, ringer til mig og det er blevet mere seriøst på det sidste. Derfor ved jeg ikke om han egentligt bare vil have sex eller om han vil have mig?

Jeg er for nylig kommet ud af et to årig langt forhold, og er 100% klar til at komme videre. En måned efter jeg havde mødt ham den søde (lad os kalde ham Mads) var jeg til fest hos hans broder. Jeg endte med at sove der og det ene førte til det andet og vi havde sex. Det er nu sket tre gange, og jeg har sagt til mig selv at det skal stoppes for jeg er begyndt at få en slags følelser for Mads. I øvrigt havde Mads lagt rigtig meget op til sex til en fest, men jeg afviste ham og sagde at det kunne jeg ikke byde ham. Dagen efter var jeg hjemme hos ham og se saw film (fordi vi som sagt er gode venner) og vi ender selvfølgelig ud i at have sex. Jeg advarede ham op til flere gange, at det ikke var godt det her også videre, MEN jeg kunne jo ikke sige nej når jeg har villet have ham i så lang tid...Problemet er jo så, at jeg ved ikke hvor han står i alt det her, om han egentligt bare vil have sex, hvordan jeg skal fortælle hans broder at vi ikke skal ses mere og at jeg kan lide hans lillebror (for storebroderen har det jo bare været sex, så mon ikke han forstår?) De tænker begge to med pikken, og er de største røvhuller i verden, så skal jeg bare stikke af fra dele hele, eller se om Mads vil mere med det her?

det jeg gerne vil have svar på er; kan man godt være sammen med en, når man har været sammen med hans bror? Hvordan vil hans broder reagere hvis jeg fortæller ham det, hvordan vil han reagere? Hvordan skal jeg fortælle det? Hvordan kan jeg undgå at miste Mads som ven, når jeg har fucket det hele sådan op. Skal lige siges at jeg ikke er sammen med hans broder på den måde mere, men han skriver stadig til mig...

Svar:

Hej med dig.

Jeg kan se, at der er blevet svaret på dit spørgsmål tidligere, og du kan finde svaret ved at klikke her

Kærlig hilsen

Tanne