Strengen

brevkassespørgsmål

Strengen

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej. Jeg har gået og tænkt lidt på om strengen på penis, bag forhuden, kan være for kort? Min tissemand har ikke vokset sig specielt stor endnu. Men når jeg trækker forhuden tilbage og mærker på strengen, så føles den meget stam. og den er nok under en centimeter lang, fra tishuldet til selve furhuden, når forhuden er trukket helt tilbage. Jeg er lidt bange for om det er et problem når min tissemand vil vokse sig større, eller om det bare er et problem generalt. På forhånd tak. Hilsen Dreng.

Svar:

Hej Dreng.

Strengen på penis bag forhuden kan godt være for stram, men den vokser samtidig med din penis vokser, så det behøver ikke at blive ved med at være et problem for dig. Prøv at onanere. Her finder du ud af hvad din penis kan holde til - og hvor meget der skal til før det gør ondt ved strengen.

Med venlig hilsen

Mette Mach