Stram og slap?

brevkassespørgsmål

Stram og slap?

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Jeg har haft sex med min kæreste i omkring et halvt år, i starten var jeg selvfølgelig stram, men nu begynder han at kunne få nogle fingre ind i mig imens han også har hans pik inde, han har ikke fingrene inde sådan konstant når vi har sex, men en gang imellem skal han lige prøve at se om han kan(slet ikke hver gang vi hsr sex også er det sådam højst en gang han prøver), og jeg er egentlig begyndt og blive bange for om jeg bliver slap på et tidspunkt selvom det det kun er ham jeg har sex med og han er den eneste jeg har gjort det med.. Hvad sker der når man bliver slap, er sex ligeså dejligt for os begge? kan jeg blive slap selvom det "kun" er ham jeg har sex med? og hvad kan man gør for at undgå at blive slap?

Svar:

Hej Anonym

Jeg kan godt forstå du er bekymret, men jeg kan med det samme sige til dig at du kan være fuldstændig rolig. Skeden er så smart indrettet at den kan udvide sig ret meget. Omkredsen på et nyt spædbarns hoved (som er det største der skal ud under en fødsel) er ca. 35 cm. En almindelig pik er ca. 8 cm i omkreds, og hvis han så prøver at stikke et par fingre op er det stadig meget meget langt fra hvad skeden faktisk kan.
Lige efter I har haft sex, vil du sikkert være stadig være udvidet en smule, men det trækker sig hurtigt sammen igen. Så bekymringen om at du med tiden udvider dig for meget og bliver slap, behøver du ikke have.
Jeg kan ikke læse om du synes det er fedt at han gør det, og om det kun er på grund af frygten for om du bliver slap. Men du skal selvfølgelig mærke efter i maven om du har lyst til at han stikker fingre op i dig og om du er tryg ved det. Hvis ikke du er skal du sige fra.
Hvis du derimod synes det er dejligt, og I er enige om det, så er der ikke noget i vejen for at I fortsætter som I gør. Bare sørg for at gå stille og roligt frem.

Mange hilsner
Marianne

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål