for stram..?
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej (: -har prøvet at "give mig selv finger" et par gange, men kan kun få en finger op af gangen? Er det fordi at jeg er for stram eller hvad kan det skyldes? hilsen pigen.

Svar:
Hej pigen,
Det er rigtig fint at du skriver herind når du har spørgsmål og jeg vil prøve at give dig mit bedste svar.
Det er super at du eksperimenterer med onani og har det godt med det. At du kun kan få en finger op ad gangen er der ikke noget underligt i. Du er 13 år og derfor stadig langt fra færdigudviklet. Hvis du også er jomfru, er din skede slet ikke vant til at rumme noget større end allerhøjst en tampon. Med tiden og øvelsen skal din skede nok give plads til at noget større kan komme ind.
Hvis du meget gerne vil have mere end en finger ind skal du sørge for at være godt våd for neden. Det kan måske hjælpe dig at bruge lidt glidecreme, som man kan købe på apoteket. Det er nogle gange nemmere at få flere fingre op hvis du lægger dine fingre ovenpå hinanden, som om du næsten krydser fingre og så se om de kan komme ind på den måde.
Men det vigtigste er at du gør noget du har det godt med og at du husker at din krop nok skal give plads til mere når du får brug for det.
Jeg håber du kan bruge mit svar, eller må du meget gerne skrive igen.
De bedste hilsener,
Henriette.