straf med bleer
brevkassespørgsmål af
Anonym
22 år
kære brevkasse
jeg vil spøger om det er sådan at man kan straffe nogen med brugte bleer for vil godt prøve og blive straffet med brugte bleer men ved ikke hvordan man skal gøre det på sig selv

Svar:
Hej.
Jeg har aldrig nogensinde hørt om ideen med at blive straffet med en brugt ble.
Min tanke er, at det ikke er særlig hygiejnisk og noget, som man godt kan blive syg af, da brugte bleer normalt hører til pakket ind eller i skraldespanden.
Jeg tror, det bedste du kan gøre er at søge på nettet og selv finde information omkring fetish og bleer. På den måde kan du skabe kontakt til andre med samme interesse og lyst som dig. Det er ikke sikkert, der findes andre, men du kan give det en chance.
Venlig hilsen Mette