Stort ønske

brevkassespørgsmål

Stort ønske

brevkassespørgsmål af
Anonym
21 år

Jeg vil rigtig gerne se nogle af mine mandlige venner nøgen. Men det er ikke lige til. Jeg vil gerne spørge om vi skal onanere eller spille strip eller bare være nøgne men det er svært. HJÆLP! Spørg jeg bare, eller skal tiden være til det eller...skal jeg bare se en film på nettet? PFT På Forhånd Tak

Svar:

Hej Anonym

Kan godt se at du står i en lidt kompliceret situation. Jeg synes sagtens du kan spørge dine venner, hvis du er ærlig omkring hvorfor du gerne vil være nøgen med dem.

Når nu du skriver i sex-brevkassen går jeg ud fra at det er fordi du tænder på idéen om at se dine venner nøgne og måske onanere sammen med dem.
Hvis du skal spørge dem synes jeg du bliver nødt til at spille med åbne kort og fortælle hvorfor du gerne vil være nøgen sammen med dem.

Jeg er lidt usikker på hvad du mener når du skriver om tiden skal være til det. Hvis du mener at du bare skal vente indtil en situation tilfældigt byder sig til at i kunne være nøgne synes jeg det er lidt lusket. Hvis altså du nu foreslog at i skulle nøgenbade sammen her til sommer kunne det jo sagtens være at de vil være friske på det, fordi de vil synes det kunne være sjovt. Men på den måde kan dine venner blive ufrivillige medspillere i din sex-fantasi, og det synes jeg ikke er rimeligt.

Ved du om der er nogen af dine venner der har det ligesom dig? Ellers var det måske også en mulighed at prøve at finde ud af det. Du behøvede ikke spørge direkte, men måske kunne du spørge sådan lidt mere generelt hvis I i forvejen snakker lidt om seksualitet og sex-fantasier ind imellem.

Hvis du vælger at spørge nogle af dine venner skal du selvfølgelig være opmærksom på at de kan reagere på forskellige måder. Måske vil de bare synes det er helt cool at du spørger...det kan også være nogen af dem vil synes det er lidt mærkeligt. Jeg vil gerne understrege at jeg ikke synes der er noget mærkeligt i at du har den her lyst, og heller ikke noget mærkeligt i at du spørger, men det er ikke sikkert at alle tænker sådan og det bør du nok overveje inden du kaster dig ud i "snakken".

Hvis du ikke har lyst til at sige det direkte og spille med åbne kort synes jeg dit forslag med filmen er den rigtige løsning.

Mange hilsner
Niels-Christian