Stor eller lille ?

brevkassespørgsmål

Stor eller lille ?

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 11 år 1 måned siden

Hey, jeg ville bare vide om min pik er stor eller lille, den er 9 cm i slap tilstand og 16 cm i stiv og den er 5 cm bred, og omkredsen er 15 cm.

Svar:

Hej med dig...

Din pik lyder fuldstændig normal og har en fin størrelse.. Der er ikke rigtig nogen størrelse eller form der er rigtig eller forkert, fordi der er så stor forskel fra dreng til dreng.

Prøv lige at læse den her artikel fra sexlinien.dk, den fortæller det meget godt..

Venlig hilsen
Erroll