For stor?
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hej med jer i Brevkassen. Jeg hedder Pia og er en pige på 16 år. Jeg har haft et forhold med en fyr ved navn Mohammed. Han var omskåret. Vi har haft sex 5-6 gange. og det gjorde egentlig ikke ondt - heller ikke første gang. Men jeg slog op med ham fordi at det ikke fungerede, da vi ikke så hinanden så meget. Jeg begyndte relativt hurtigt at snakke godt med en dreng der hedder Mathias. Vi begyndte at skrive sammen. Så var vi sammen nogle dage. En dag kunne vi godt mærke at vi ville mere en bare kysse. Det var ikke akavet, men alligevel synes jeg at det var underligt, for han var jo jomfru, og jeg vidste ikke om han havde nogle forventninger om hvor god jeg var. Men da vi begyndte gjorde det simpelthen så ondt at jeg blev nødt til at stoppe det. Hans penis er ikke kæmpe. men kan det have noget med det at gøre? - eller kan det godt være mentalt, altså fra min side af? Han tog det super, og han sagde at vi kunne prøve igen en anden gang hvis jeg havde mod på det. Jeg føler mig som en idiot, for det skulle jo være godt for ham, nu hvor det var hans første gang og sådan noget.. det var træls.. Håber i har nogle forslag eller metoder jeg måske kan tage i brug til næste gang XX Pia

Svar:
Hej Pia,
Tusind tak for dit spørgsmål. Det er godt at du skriver herind og jeg skal prøve at hjælpe dig bedst muligt.
Sådan som jeg forstår dit spørgsmål så er det først med den nye fyr, Mathias, der har været problemer med at det gjorde ondt.
Det kan godt have noget at gøre med størrelsen på hans pik, ligesom det kan have noget at gøre med den stilling I har brugt. Nogle stillinger giver mere plads til pikken end andre. F.eks. kan det hjælpe at ride ham (hvilket de fleste fyre også synes rigtig godt om), fordi du så kan styre hvor langt han kommer op og i hvilket tempo. Til gengæld kan doggy style godt være lidt hård fordi skeden bliver meget åben og han derfor kan trænge lidt længere og hårdere op. Samtidig er der også nogle fyre som bliver lidt ekstra ivrige i doggy style og derfor godt kan komme til at være lidt voldsomme.
I kan prøve om en anden stilling kan hjælpe.
Det sagt så kan det også godt være noget mentalt fra din side. Du skriver at du gerne ville have at det var godt, måske har du været lidt nervøs. Når man er nervøs kan man godt komme til at spænde, uden at lægge mærke til det, og så kan det godt gøre ondt. Nervøsitet kan også gøre at man ikke bliver helt våd nok og så kan det også gøre ondt - især hvis I bruger kondom. Hvis du ikke bliver helt våd nok kan I prøve at bruge noget smørelse. Glidecreme kan købes på apotekerne og er altid at foretrække, da f.eks. olie kan opløse kondomer. Glidecreme er også det eneste der er lavet til sex, så der er ikke noget i som skeden ikke kan tåle.
Jeg vil foreslå at I, næste gang I prøver, forsøger at slappe rigtig, rigtig meget af. Prøv at lade være med at tænke på at det gjorde ondt sidste gang, men prøv om du kan slappe meget af. Måske skal du lade være med at tænke at I nødvendigvis skal have sex. I kan starte med at kysse og kæle, og hvis det så føles naturligt og afslappet, så kan det jo være I ender med at have sex. Ellers gør I det måske en anden gang. Prøv at lade være med at presse dig selv.
Ellers synes jeg bare du skal nyde at have fået sådan en sød og forstående kæreste.
Jeg håber det var hjælp nok, ellers må du endelig skrive igen.
De bedste hilsener,
Henriette.