for stor
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hej jeg er den dreng på 16 år som har et problem. Min pik er for stor den er 27 cm når den er stiv. Kan ikke få den ind i min kæreste vi har prøvet med glidecreme men det gør stadig meget ondt på hende hvad kan man gøre?

Svar:
Hej med dig.
Jeg kan godt forstå, at det er frusterende for din kæreste og dig, at det kan være svært at have sex, fordi det gør ondt på din kæreste.
Selvom du har en stor pik, så kan det godt lykkedes for din kæreste og dig at have et godt sexliv, men det vil nok kræve lidt mere arbejde. For det første er det rigtig vigtigt, at I giver jer god tid når I skal have sex, og bruger tid på forspil, så din kæreste bliver tændt. Når en pige er seksuelt ophidset vil hendes skede udvide sig, både i omkredsen og i længden. Du behøver heller ikke at trænge helt op i hende når I har sex, I kan sagtens stadigvæk have god sex selvom du ikke er helt oppe i hende. Samtidig er det en god idé at prøve at eksperimentere med stillinger, hvor det ikke gør så ondt på din kæreste. Måske kan det være lettere for din kæreste, at hun er ovenpå dig, så du lettere kan trænge ind i hende end hvis hun selv ligger på ryggen. Det er måske også rarere for hende, at hun kan bestemme tempoet og hun derfor kan slappe mere af ved det. Det har nemlig også stor betydning, hvis hun er meget anspændt, da det vil gøre det meget sværere for dig at trænge ind. Hvis hun har haft nogle uheldige oplevelser, hvor det har gjort meget ondt på hende, så kan det være svært at glemme igen, og måske spænder hun uden at vide det. Så derfor er det vigtigt, at I får nogle succesoplevelser sammen, eksempelvis hvis I finder en stilling der er god, så bliv ved med at bruge den, og så kan I stille og roligt prøve nogle andre, når I er helt tryg ved den. Og så kan det være godt at gøre lidt ekstra ud af det, når i skal have sex, så din kæreste bliver helt afslappet. F.eks. tænd for noget roligt musik, have nogle stearinlys tændt eller noget andet, som din kæreste vil være glad for.
Et sidste råd er at have masser af tålmodighed, så skal det nok lykkedes at få et godt sexliv uden at det gør ondt på din kæreste.
Mange hilsner
Pernille