Stive pik
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej
jeg har snappede frækt med en pige her for nyelig og da vi gjorde det, fik jeg stiv pik så det næsten gjorde ondt. Jeg er ikke tiltrækket af personen, så jeg ved ikke hvorfor det sker??
hjælp
Vi er også meget åbne om vores onani og laver lidt sjov med så.

Svar:
Hej med dig
Det lyder meget naturligt at du fik stiv pik da du snappede frækt med en. At det næsten gjorde ondt, handler nok om (tror jeg) at den blev meget stiv. Når man får stiv pik (eller erigeret penis, som man også kan sige), så er det fordi at der kommer en masse blod derned. Og hvis der kommer rigtig meget blod, så kan det godt gøre en lille smule ondt og dunke lidt. Måske har du også prøvet at stå på hovedet og så begyndte det at dunke, suse for ørerne og gøre lidt ondt? Det er det samme som sker.
Du skriver også at du er lidt forvirret omkring hvorfor du kunne få stiv pik af en som du ikke er tiltrukket af. Det kan jeg godt forstå, men nogle gange, så hører vores kønsdele ikke rigtig efter når vores hjerner forsøger at sige noget. Du skriver jo at I snappede frækt, og selvom du måske ikke tænder på personen, så tænder du måske på det som I gjorde eller de tanker som du gjorde dig imens. Når man er 14 år som dig, så er der også mange drenge som oplever at få stiv pik på alle mulige mærkelige tidspunkter, og nogle gange helt uden grund. Det kan være i bilen sammen med mor og far, når man sidder i skolen (også selvom man ikke tænder på sin lærer), eller når man sover. Det giver ikke altid mening, men i din situation, tror jeg at grunden var at I snappede frækt.
I den forbindelse vil jeg bare lige (fordi jeg er voksen og skal sige det) minde dig om at man ikke skal gemme andres billeder - særligt ikke de frække, eller dele dem med andre. Og selvom det er sjovt at bruge snap som en måde at undersøge sin seksualitet, så husk at når du først har sendt et billede afsted, så mister du kontrollen med det.
Jeg håber du kan bruge mit svar, og at du nyder at have en veninde som du åbent kan dele ting med.
Venlig Hilsen
Signe