Stiv pik.

brevkassespørgsmål

Stiv pik.

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej :) mit navn er Sebastian og jeg har et problem med at pisse.. Altså hver gang jeg har været sammen med min kæreste ( hvor vi bare kæler og kysser hindanden) så bliver jeg stiv eller om morgen der vågner jeg også tit med stiv pik på, men det er jo kun gost for det viser jeg er sund og rask, det er bare det at jeg ikke kan pisse med stiv pik, selvom jeg skæ tisse vildt meget så kan jeg bare ikke.. Hvorfor kan man ikke det? Jo også har jeg prøvet og sidde ned og pisse men den er jo stiv også kommer det ikke ned i toilettet.

Svar:

Hej Sebastian

Du er helt sund og rask, det er ikke muligt at "pisse" med stiv pik, istedet er det som det skal være.

Det der sker når du får rejsning er at der pumper blod ned i din penis så den bliver stiv, samtidig sker der det at du har en lukkemuskel som automatisk blokerer for enten urin eller sæd alt efter hvad der finder sted, dvs. når du får rejsning blokeres der for urin, så der kan komme sæd ud og omvendt når du skal tisse blokeres der for sæd. Urinrøret fungerer som udgangspunkt for både sæd og urin, så det er ikke muligt at gøre det ene når du har gang i det andet.

Venlig Hilsen

Sascha