Stiv pik..

brevkassespørgsmål

Stiv pik..

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hey Cyberhus!. Jeg har et problem, Ellers jeg syntes det er et problem.. Mit problem er at når jeg er sammen med piger Ikke sex, men bare sammen i et værelse og snakker Eks med min bedsteveninde kan jeg få stiv pik midt i det hele, og det er så flovt, eller hvis jeg ligger i ske med en pige, hvor vi bare skal sove, så kan jeg ligge med mega stiv pik i MEGET lang tid.. Det er røv irriterende! hva kan jeg gøre for det ikke sker?..

Svar:

Hej med dig!

Tak for dit spørgsmål! Først skal du vide at det du beskriver er helt normalt! Og du kan nok ikke helt undgå at det sker nogle gange. Men jeg vil prøve at give dig nogle råd, som måske kan lette lidt på det:

Jeg tænker at det måske kan hjælpe dig at onanere inden du besøger dine veninder, hvis du har mulighed for det. Det gør at du ikke bliver så hurtigt liderlig.

Når du sidder og snakker med pigerne, kan du måske sige at du fryser, og bede om et tæppe, og tage det om dig, så de ikke opdager at når du får stiv pik.

Når du får stiv pik når i ligger i ske, kan du foreksempel sige at du har brug for at ligge på den anden side og så vende dig om. Ellers kan du måske spørge pigen om i skal skifte, og hun så ligger bag dig. Så er der selvfølgelig også den mulighed at du helt undgår at ligge i ske med dine veninder, men det kan jeg godt forstå du gerne vil, det er jo rigtig hyggeligt.

Jeg kan sagtens forstå at du er træt af at få stiv pik når du snakker med piger. Når man er teenager hopper en masse hormoner rundt i kroppen, og det kan foreksempel gøre at man som dreng ikke kan styre hvornår man får stiv pik. Men langt de fleste lære med alderen at styre det.

Jeg håber du kan bruge mine råd!

Mange hilsner fra Louise