Stiv
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Hej brevkasse. Hver gang jeg skal arbejde sammen med en ny person i skolen bliver min penis stiv som et koste skaft. Er det normalt? Hilsen kosteskaftet.

Svar:
Hej med dig..
ja det lyder ikke unormalt..og grunden er nok, at du er ved at udvikle dig og blive teenager. Så sker der det, at din seksualitet begynder at bliver aktiv og du kan blive både liderlig og få stiv penis på mange forskellige tidspunkter.
Nogle gangen kan den blive stiv på sjove tidspunkter og hvor man tænker at det var da underligt. Det er slet ikke sikkert du synes den person du arbejder sammen med er lækker og det kan både være drenge og piger måske.
Sommetider kan den blive stiv, bare fordi man er tæt på en anden person. Så ja, det er helt normalt det du fortæller og du vil sikkert opleve at det også sker på mange andre tidspunkter i fremtiden.
venlig hilsen
Erroll