Stillinger
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej :) Jeg er 15 år og har en kæreste. Vi har været sammen i 4 måneder og var begge jomfruer inden. Jeg er rigtig tryg ved ham. Jeg mangler lidt inspiration mht. stillinger. Vi plejer at have sex i missionærstillingen, at jeg rider ham eller han tager mig "nedefra" og at han tager mig på knæ fra gulvet. Det er ikke kedeligt eller noget, det er virkelig dejligt, men jeg synes at sex skal være sjovt, så har I nogle idéer til stillinger? :)

Svar:
Hej pige, 15 år,
Det er dejligt at høre at I er glade for hinanden og at jeres sexliv fungerer godt. Nogle gange kan man godt trænge til lidt inspiration og der er heldigvis mange steder man kan finde det.
Der er rigtig mange forskellige sexstillinger og det er kun fantasien og ens egen lyst der sætter grænser. Det kan være rigtig dejligt at have sex "i ske", altså hvor I ligger tæt på siden og du har ryggen til ham, så han kan trænge ind bagfra. Missionæren kan også gøres mere interessant hvis du lægger benene op om halsen på ham, ligesom du kan prøve at ride ham med ryggen til.
Woman.dk har her et par forslag til stillinger og hvis du vil se endnu mere findes der på bibliotekerne både bøger om karma sutra og diverse andre guides til sexstillinger. F.eks. har Adam Arent skrevet en god bog om sexstillinger.
Og husk nu at I også selv kan forsøge jer frem. Som sagt er det kun fantasien, og måske smidigheden, der sætter grænser.
Jeg håber du har fået inspiration og mod på at søge videre, ellers må du skrive igen.
De bedste hilsener,
Henriette