Stilling.
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hej Cyberhus. Jeg har tit tænkt på hvilken stilling der var mest behaglig. Dette er noget som ''Anal, Oral, 69'', og alle de der. Jeg har nemlig hørt at nogle kan gøre mere ondt end andre, er det sandt? Jeg har nemlig en kæreste, og jeg vil gerne vide hvilken stilling der vil være mest behalig for os begge to. Sådan så det ikke gør ondt på os begge to, og vi har gjort det før. Så det er ikke fordi vi ikke er jomfru.

Svar:
Kære dreng 16 år
Dejligt at høre at du tænker på, at du gerne vil gøre det så behageligt som muligt for jer begge.
Som du skriver så skal sex skal ikke gøre ondt. Skal istedet være en dejlig og behagelig oplevelse.
Den stilling der er mest behagelig, er den som du og din kæreste synes er mest behagelig, der er ikke en bestemt stilling som man kan sige er den mest behagelige stilling.
Istedet handler det om at i ekspermintere, hvad kan i lide, hvad er dejligt og hvad er mindre godt. Tal sammen, fortæl hinanden hvad der er virkelig godt og knap så godt. Gør det til en leg.
Hvis man ser en pornofilm, kan man godt tro det handler om at skifte stilling hele tiden. I stedet handler det om den kemi i har sammen og finde de par stillinger der giver jer den bedste følelse.
Giv jer tid til hinanden, udforsk og leg med hinanden.
Alt skal gøres i et roligt tempo i starten, så der ikke er grænser der overskrides.
Venlig Hilsen
Sascha