Stadig jomfru?

brevkassespørgsmål

Stadig jomfru?

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 12 år 1 måned siden

Det er fordi jeg "prøvede" at have sex med den her fyr. Men det gjorde simpelhen for ondt da han prøvede at komme ind i mig, så vi måtte stoppe. Men så tænkte jeg om jeg selvom det bare var et forsøg, om jeg så egentlig stadig er jomfru? KH. Svalen

Svar:

Hej Svalen

Jeg kan godt forstå hvis du er i tvivl, for det her er helt nyt for dig. Og du føler måske stadig du er jomfru fordi i næsten ikke fik begyndt.

Du beskriver ikke helt hvor langt han trak ind i dig, men som jeg læser det, lyder det til at du ikke er jomfru længere. For det lyder til at han trang ind i skeden på dig.

At du har haft din seksuelle debut på den måde er ikke helt unormalt, for der er mange piger der fortæller om at det gør meget ondt den første gang, og har svært ved at gennemfører sammenlejen helt. Faktisk er det mange gange fordi man er nervøs, at det kan gøre så ondt på en.

Du kan læse lidt om den første gang på dette link http://www.sexlinien.dk/Default.aspx?ID=22101

Håber du kan bruge svaret

Med venlig hilsen Paw