Størrelse
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej jeg er 13 år og nårh min pik er stiv er den kun omkring 10-12 cm er det ikke meget lille ? og i slap er den ca 7-8

Svar:
Hej med dig
Du kan være helt rolig, du er kun 13 så din pik er først lige begyndt og vokse. Faktisk så er gennemsnit på en fuldt udvokset pik imellem 12 og 16 cm lang, men en pik er først færdig med og vokse når man er i starten af 20´erne, så din kan vokse i mange år endnu. Angående længden i slap tilstand, er der ikke noget man behøver tænke over, for det har ikke noget og sige med den endelige størrelse. Nogen kan have en pik der er 15cm i slap og 18cm i stiv, mens andre kan have en der er 7 cm i slap, men 18 cm i stiv, så det har ikke noget, at sige.
Jeg håber du kan bruge mit svar
Med venlig hilsen Paw