Størelser
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej cyberhus :-) jeg har lige et spørgsmål om kondomer.. Jeg har tænkt mig at købe nogle kondomer til min første gang det skal lige siges jeg bliver 15 om 2 mdr så jeg vil gerne have kondomerne i orden. Når der feks står 185 mm er det så 18,5 cm? Og har i nogle gode tips til hvor man kan købe nogle i butikker og hvilke kondomer og der kommer lige et til spg Kender i nogle steder man kan købe pikringe i butikker ikke over nettet det samme med kondomer jeg kunne dog godt tænke mig en pikring så man kan spille pik af på en anden måde og det skal helst være sådan en hvor der også er til nosserne og jeg har et pik mål på 15,5 cm mvh dreng på 14

Svar:
Hej med dig
Det er også altid godt, at have et kondom lager klar:) så jeg kan godt forstå, du lige vil have styr på målene, inden du køber ind og du har helt ret i, at 185 mm er 18,5 cm. Fordi der går 10 mm, på 1 cm.
Men det bliver lidt et problem for dig, at skaffe en pikring. For det bliver nemlig set som et sexlegetøj og i Danmark skal man være fyldt 16 år for, at må købe sådan noget. Så du er nødt til, at vente lidt endnu med og købe den.
Men måske jeg kan hjælpe dig, med en metode der måske hjælper lidt på samme måde. F.eks. kan du prøve med den hånd du ikke onanere med, at holde fat rundt om dine nosser, eller der hvor du nu syntes det er godt. Måske kan dette link, også give dig lidt andet inspiration, til onani der kan få ventetiden til du er 16 år, til at flyve af sted.
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw