størelse på penis ;D ?

brevkassespørgsmål

størelse på penis ;D ?

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

davs, jeg ville egentlig bare spørge om det er "Normalt" at ha' en penis som bliver ca. 3 gange så stor stiv :O ? har ikke verdens største penis, men den ligger vel på de 18 cm i stiv "tilstand" ... - hvis du kan forstå min side af det, så er det lidt nedtur at ha' en lille penis... når klassekammeraterne har .. ja, ligeud sagt, en større penis :S tak for responsen, ved godt at det er et ofte stillet spørgsmål.

Svar:

Davs Dreng 16 år.

Din penis har en helt fin størrelse og det er helt normalt at den vokser en del, når du får rejsning.

Jeg kan godt forstå, hvis det kan være svært ikke at sammenligne din penis med dine klassekammeraters, men du skal huske at vi er alle forskellige og derfor er alle penisser også forskellige. Derfor er det ikke fair over for dig selv, at samlinge din penis med de andres. Du skal også huske at du er 16 år og endnu ikke fuldt udvokset - og det er din penis heller ikke.

Mit råd til dig er at holde af din penis som den er -  den lyder til at være helt som den skal være.

Jeg håber du kan bruge mit svar :)

Forårshilsner Mie