Stønner højt under sex
brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Hej cyberhus!
jeg er en pige på 17 år, jeg har været sekueltaktiv siden jeg var 15, da jeg havde min advarende kæreste!
han var min første gang, og vi havde er ret godt og tæt sexliv. Jeg stønnede bare mege runder sex, men det fandt vi en løsning på!
Ved at vi kun havde sex, når vi var alene, det var heldigvis også ret tit! :)
jeg er så ikke kæreste med ham mere, men har da været sammen med et par stykker, måske lidt mange, efterfølgende!.. Men en af dem, som er en af mine rigtig gode venner, når vi jar sex sammen, stønner jeg rigtig højt, men jeg prøver virkelig at dæmpe mig!.. Jeg skriger ikke eller noget, men jeg stønner højt, også tysser hans self på mig, hvis hans forældre er hjemme, eller gør han ikke, så tænker ikke at han synes det er træls, har i hvertfald ikke hørt noget om det!.. Men jeg synes bare slev nogle gange det er lidt irriterende, jeg prøver at dæmpe mig, men det bruger jeg mange kræfter på, og nogle gange stopper jeg min orgamse ved det!.. jeg stønner også højst når jeg er tæt på min orgasme!.. jeg beder om hjælp til, hvordan jeg måske kn "stoppe" eller dæmpe mine støn lidt, uden det stopper mig i at få orgasme eller stopper med st nyde sex helt! :)
- Den fortvivlede pige

Svar:
Hej med dig
Hvor er det dejligt for dig at du har et godt og sundt sexliv. Jeg kan godt forstå at du er frustreret over at du ikke kan få det optimale ud af sex, når du samtidig skal forsøge at dæmpe dig.
Umiddelbart synes jeg det ville være ærgerligt hvis du skal forsøge at dæmpe dig når nu det samtidig betyder at din oplevelse samtidig bliver knap så god. Den lette løsning er selvfølgelig kun at have sex når der ikke er andre der kan "lytte med", men det kan også godt være lidt af en udfordring når man bor hos sine forældre.
Alternativt tænker jeg at du kan overveje at dæmpe lyden når den kommer ud. Altså ikke at du skal prøve at stønne mindre eller lavere, men at du forsøger at dæmpe lyden med et eller anden når du stønner...altså når du har sex et sted hvor andre helst ikke skal lytte med.
Du kunne eksempelvis have en pude ved hånden som du kan stønne ind i når du er ved at nærme dig klimaks sådan at du kan stønne lige så højt du vil men at lyden samtidig bliver dæmpet lidt. På den måde behøver du ikke lægge bånd på dig selv, samtidig med at andre ikke bliver opmærksom på hvad det er der foregår.
Held og lykke med det.
Bedste hilsner
Niels-Christian