STÅMAND

brevkassespørgsmål

STÅMAND

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

hej min penis rejser sig hvergang jeg kigger på en sød pige i klassen er det normalt? hilsen mig

Svar:

Hej med dig.

Det er helt normalt at din penis rejser sig, når du kigger på den søde pige. Det gør den, fordi at dine hormoner begynder at rase i din krop og især også fordi du synes pigen er sød.

Når du synes der er en pige der er sød eller dejlig, så kan din krop reagere på det, hvilket resulterer i at din penis rejser sig - og det oplever rigtig mange drenge i din alder. Det kan opleves på forskellig vis, men mange drenge kan få ståmand på, på alle tidspunkter i døgnet - nogle gange også blot ved at man tænker på en sød pige, ser en sød pige eller tænker på noget man synes er frækt.

Du er på vej ind i puberteten og du kan blive nysgerrig på en masse ting; piger, sex, onani o.s.v. - og du skal endelig spørge dig frem, hvis du har brug for at vide mere eller få svar på nogle bestemte ting.

Kh. Bibi