stådreng
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej! er jeg bøsse? Det kilder altid rigtig meget i tissemanden når vi er i bad efter gymnastik og en dag fik jeg stådreng i badet. De andre drenge drillede mig. Hvad skal jeg gøre?

Svar:
Hej med dig
Det er helt normalt at få stådreng når man er i bad. Det er ikke altid der behøver at være en grund. Og det behøver heller ikke at være noget frækt eller noget du tænder på seksuelt.
Din tissemand kan godt reagere på noget som din krop synes er dejligt, som for eksempel et dejligt bad efter gymnastik, hvis bukserne strammer på en bestemt måde eller du ligger i solen og nyder varmen.
Det betyder ikke at du er bøsse og selvom de andre drenge har drillet dig, så kender de alle sammen den følelse, at få stådreng på nogle mærkelige tidspunkter.
Hvis du synes det er ubehageligt, så kan du gå ud af bruseren, når du kan mærke det begynder at kildre og så måske bade videre når den falder lidt til ro igen.
Venlig hilsen
Erroll / vikar for Sascha