Sry....-.-....
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Jeg vil gerne spørge om, hvorfor at rådgivere herinde, bruger ord som; pik, fisse, kusse osv...... Jeg bliver dybt stødt af det, så tænk jer om, og brug de mere "børnevenlige" betegnelser, såsom; penis, skede, tissemand/kone, osv...... Over and out... Sweetheart <3

Svar:
Hej Sweetheart,
Jeg vil starte med at sige, at jeg godt kan forstå du kan blive stødt af ordbrugen i nogle svar. Jeg må også nogle gange lige trække vejret en ekstra gang, når jeg læser et spørgsmål.
Når det er sagt, så gør vi os rigtigt umage for at svare på det spørgsmål der bliver stillet, til den person der stiller det. Og hvis en 16-20 årig ikke skal synes at vi er dybt godnat, er det nemmest at nå igennem ved at svare i samme venindinger, som bliver brugt i spørgsmålet. Så hvis du skriver penis skriver vi penis, og hvis du skriver noget andet, skriver vi også det.
Det er ikke for at støde andre læsere, og jeg kan godt se det kan virke grænseoverskridende, men det er for at tage den der spørger alvorligt og svare vedkomne, ikke nødvendigvis alle andre.
Jeg håber du forstår og kan leve med forskellene... Selvom det måske virker lidt voldsomt for dig (og sikkert også andre).
Med Venlig Hilsen
-Sune