Spørgsmål om onani
brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Hejsa! jeg er ny på denne side så jeg undskylder hvis jeg træder over grænsen. Jeg er en dreng på 17 og jeg er meget nyskerrig på sex. Jeg onanerer ret tit. Men jeg vil bare spørge om det er farligt at bruge meloner til onani? er det skadeligt for penisen?

Svar:
Hej med dig.
Du træder slet ikke over grænsen; vi er her for at besvare jeres spørgsmål - også de mere intime af slagsen.
Det er ikke farligt at bruge en melon, så længe du husker at bruge kondom. Der kan være nogle bakterier på/i melonen, der ikke er så sunde for din pik, men hvis bare du bruger kondom er der ingen fare. Hvis du har tænkt dig at lave et hul i melonen, du kan stikke penis ind i, skal du søre for, at kanten af hullet ikke er for skarp. Nogle melontyper er ret hårde i skallen, så måske kan det gøre ondt på penis, hvis hullet ikke er stort nok.
Det er dejligt at høre, du er nysgerrig omkring onani og sex. Der er mange gode oplevelser at komme efter, så længe man husker at respektere andres og ikke mindst sine egne grænser. Derfor tror jeg, det er vigtigt at mærke efter, om man har en god fornemmelse og føler sig klar til de ting, man kaster sig ud i.
De bedste hilsner
Tanne