Sprøjter
brevkassespørgsmål af
Anonym
22 år
Hej
Når jeg onanerer sprøjter jeg utrolig meget.
Sengen bliver helt våd og jeg ved ikke om det er normalt fordi der kommer så meget væske ud.
Jeg synes det er utrolig pinligt og jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre ved det. Var sammen med en fyr engang og han syntes
det var rigtig klamt som om jeg tissede på ham. Jeg tør ikke være sammen med nogen mere.
Kan man få det til at stoppe med en operation eller andet ? Jeg vil ha det til at stoppe.
Hvad skal jeg gøre?
Hilsen Mette

Svar:
Hej
Det at du sprøjter, når du kommer kaldes også sprøjteorgasme.
Det er kun meget få kvinder, der kan komme på den måde, som du kommer på, og derfor skal du være stolt over det i stedet for pinlig berørt.
Rigtig mange kvinder ville ønske, at de kunne få lov at få en sprøjteorgasme, og det er noget helt særligt, hvis man er én af dem, der let kan få det.
Når man onanerer kan man blive så tændt, at der udvides små kirtler med en væske i oppe i skeden.
Hvis disse bliver helt fyldt op af den her væske, kan de ske at springe, når man kommer, fordi man er så tændt og ens g-punkt bliver stimuleret.
Det er noget der naturligt sker i kroppen og derfor er der intet klamt ved det.
Jeg har aldrig hørt om at man på nogen måde skulle kunne undgå at sprøjte ved en operation.
I stedet tror jeg, at du er nødt til at lære, at din krop kan noget helt fantastisk.
Jeg kan sagtens forstå, at det kan være træls at sengen bliver helt våd, men måske man kunne ligge et håndklæde i sengen, så man var forberedt?
Jeg kan godt forstå, hvorfor du er nervøs over at være sammen med fyre, når du engang var sammen med én som syntes, at det var klamt.
Måske fyren ikke forstod at det var en sprøjteorgasme, du fik? Hvis han vidste dette, er jeg sikker på at han ville synes, at det var cool, at han havde været med til at give dig sådan én.
Inden du skal være sammen med en fyr kan det måske være en god ide at fortælle fyren, at du er ret god til at sprøjte under sex, så han skal ikke undre sig hvis, det lige pludselig sker.
Jeg er sikker på, at de fleste fyre ville synes, at det var frækt!
Hvis du gerne vil undgå at sprøjte hver gang, kan du prøve at gøre nogle ting.
Først og fremmest er det en god ide at have tisset helt af inden sex, så blæren på ingen måde kan ligge og trykke på de her kirtler, så der automatisk kommer et pres på dem, så de lettere springer.
Det kan også være en ide at prøve forskellige stillinger af, når du er sammen med en fyr. Måske kan du sagtens få en orgasme uden at sprøjte i nogle stillinger.
Hvis du skal være sammen med en fyr og du ved at det kan ende med sex, kan det være en ide at have givet dig selv en orgasme inden for at have fjernet det værste tryk. Så kan det ske, at du kan have sex uden at sprøjte.
Det er ihvertfald nogle ting, der er værd at prøve.
Undgå at stimuelere g-punktet under sex, men blot klitoris - det skulle gerne hjælpe.
Hvis du gerne vil vide mere om sprøjteorgasmer kan du prøve at google det. Du kan finde en del forskellige artikler om emnet.
Jeg håber, at du med tiden kan bruge bliver glad for din fantastiske evne, så du kan have noget dejlig sex uden at være flov.
Ha en god jul.
Venlig hilsen Mette