Sprøjter
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej Brevkasse
Når jeg skal til at komme så sprøjter det ikke ligesom i pornofilm mine venner siger det er fordi jeg har en lille tissemand men jeg ved ikke
så jeg håber i forstår mit spørsmål
God sommer

Svar:
Hej med dig..
Jeg tror helt sikkert jeg forstår dit spørgsmål og bare rolig.. det har intet med størrelse at gøre og jeg tror heller ikke de andre drenge sprøjter på samme måde som i pornofilmene. Det er der nemlig ikke rigtig nogle der gør. I pornofilm snyder de nemlig ret meget og får det til at se ud som der er vildt meget sæd og at det sprøjter meget langt. Men godt med mælk og en skjult slange, så kan det se ret vildt ud :)
Alle drenge og mænd leverer i gennemsnit 4-5 ml, hvilket svarer til en teskefuld, så det er begrænset for meget det kan sprøjte.:)
Du kan læse lidt mere om sædprodution her.
Jeg tror tit drenge siger ting og blærer sig med sådan nogle ting, men de drenge der har snakket om det i forhold til dig.. ja der er nok et par af dem der tænker de samme ting som dig.
Håber det var svar nok..
Kan du have det godt
Venlig hilsen
Erroll