Sprøjte orgasme

brevkassespørgsmål

Sprøjte orgasme

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 7 år 3 uger siden

Mens jeg lå her imin Enge og onanerede begyndte det at sprøjte helt vildt men stoppede hurtigt igen. Men det aprøjtede følte jeg den rareste følelse jeg nogensinde har oplevet. Hvad var det en form for ogasme lå bare og gav mig selv finger

Svar:

Hej med dig

Jeg kan godt forstå du undrer dig lidt over hvad det var du oplevede. Det lyder som om du allerede selv er lidt på sporet når du kalder spørgsmålet for sprøjteorgasme. For det kunne godt være det du har oplevet.

En sprøjteorgasme kan opstå, hvis man stimulerer g-punktet, som sidder nogle få cm oppe i skeden (mod forsiden af skeden)

Hvis du har haft en eller flere fingre oppe i skeden, da du gav dig selv finger kan du sagtens have stimuleret dit g-punkt og udløst en sprøjteorgasme. Læs mere her...så kan du måske blive klogere på om det var det du oplevede.

Mange hilsner
Niels-Christian