sprøjte?
brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
hey vi er nogen venner der nogen gange samles både drenge og piger vi er alle meget perverse og har meget stor sexlyst så vi ligger tit alle sammen i sengen og onanere alle drengene kommer altid dog med meget mellemrum og alle pigerne sprøjter undtagen mig jeg ved simpelthen ikke hvordan man gør så mit spørgsmål er om du har nogle ideer til hvordan jeg kan gøre så jeg ikke er den eneste der ikke kan

Svar:
Hej med dig
Det er aldrig særligt spændende at være den der ikke kan, det alle de andre kan! - det kan jeg rigtigt godt forstå.
Rent fysiologisk er der nogle små kirtler som sidder omkring urinrøret. De fyldes når g-punktet stimmuleres med penis eller finger. Brug dine finger og lav "kom her bevægelsen" med to fingre. Derved pumper du væske ind i kirtlerne. Når du er godt våd og liderlig, ( mærker du en trang til at skulle tisse) det er her du trækker din hånd, med de to fingre på g- punktet, ud og ind imens du rammer klitoris.
Det er en teknik, og ikke alle har lige let ved at gøre det. Hvis du er den eneste af dine venner og venninder der ikke kan eller ikke kan lære at sprøjte, så husk på at du sikkert kan noget andet som er lige så dejligt at kunne. (vi skal ikke kunne det samme allesammen)
Mange hilsner Mette.