Spidse brystvorter
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
jeg er rigtig træt af mine spidse brystvorter. ville egentlig bare gerne vide om det går væk? selv når jeg fryser bliver de ikke "stive" men derimod går de indad? håber virkelig i vil svare..

Svar:
Hej.
Jeg er lidt i tvívl om jeg forstår dit spørgsmål, hvor du skriver at du er træt af dine spidse brystvorter og at de går indad når du fryser.
Men jeg vil prøve at svare, som jeg forstår dit spørgsmål! Jeg kan fortælle dig at der er mange udformninger af bryster og brydstvorter. De kan være store i omkreds med store vorter eller små vorter der vender udad eller indad. Der er næsten lige så mange forskellige bryster og brystvorter som der er mennesker.
Dine bryster og brystvorter er i gang med at  udvikle sig, og vil helt sikkert ændre sig.
Jeg synes du skal prøve at kigge på dine bryster og nyde synet af dem. Det er dine helt unikke bryster / brystvorter. Leg med dine bryster og nuller dine brystvorter, så kan det være brystvorten "folder" sig ud.
Venlig hilsen
Mette Mach