sperm

brevkassespørgsmål

sperm

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

hej cyberhus. jeg har set i nogle porno film med cumshot at nogle af mænde kan afgive en stråle med sperm jeg kan kun komme i klatter. hvordan kan jeg komme til at "komme" i en stråle? hilsen mig

Svar:

Hej med dig

Jeg kan godt forstå, hvis du måske er lidt i tvivl om hvorfor du ikke kommer i en stråle, nu når du ser det sker i nogle pornofilm.

Men du skal først og fremmest vide, det er helt forskelligt fra dreng til dreng, hvordan deres sæd er. De fleste kommer i klatter, som har skiftende farve, fra og være gullig eller lidt gennemsigtigt, til at kunne være tykt og hvidt i det. Det er også helt forskelligt hvor meget sæd, forskellige drenge kommer. Men lige meget hvordan sæden er, så kan den være ligeså god, for der er ofte ligeså mange sædceller i tynd sæd som i f.eks. tyk sæd.

Noget som kan ændre den mængde og kraft du kommer med, er hvis du holder dig fra, at onanere i mange dage. For på den måde oplagre du masser af sæd, som kan blive skudt afsted på en gang. På den måde vil du opnå, at sprøjte meget og måske også langt.

Men noget helt andet er, at det du ser på pornofilm, sjælendt er ægte. Da de tit bruger nogle filmtrick, så det ser ud til de kommer meget eller langt bl.a. bruger de glasur til og smører på pigerne så det ser ud som om, der er rigtig meget sæd. Men ud over det så caster de mænd der kan sprøjte på en hel speciel måde som ikke er normalt, at kunne F.eks. hvis nogen kan sprøjte i en stråle, men da det ikke er normalt, er det ikke sikkert du kan opnå, at gøre det.

Men noget der kan få dig til, at sprøjte langt eller måske endda opnå, at komme i en stråle, er som sagt hvis du holder dig fra onani et stykke tid. Men også, at du træner i og holde dig når du onanere. For når du træner i at holde sæden tilbage, så træner du din muskel, så du til sidst kan holde din udløsning tilbage når du har sex eller onanere. Det vil sige når du så endelig giver dig selv lov til og komme, vil det tit ske med stor kraft, at sæden vil ryge længere end normalt. Men husk det er stadig ikke sikkert, det vil komme i en stråle.

Jeg håber du kan bruge svaret

Med venlig hilsen Paw